Friday 2 March 2018

Forex 투자 비즈니스 코드


비즈니스 윤리 강령 및 책임자, 임원 & amp; 직원 행동.


소개.


우리 계열사 및 관련 기관을 포함한 Forex Capital Markets Limited는 최고 수준의 대중 신뢰와 신뢰를 유지하기 위해 노력하고 있습니다. FXCM Ltd. 는 공정성, 정직성 및 정직성에 대한 명성을 얻었으며이를 회사의 가장 중요한 자산으로 간주합니다. 우리의 명성은 직원의 높은 수준의 윤리적 행동 및 전문성에 대한 직원의 의무 수행에 달려 있으며, 직원의 성취에 대한 역사는 가능하지 않았을 것입니다.


윤리 강령 및 윤리 강령 (이하 "윤리 강령")은 회사, 관리자 및 직원을 위해 설정 한 공통 기준에 대한 요약을 제시합니다. 윤리 강령은 그것이 구현 한 가치와 원칙을 장려하고 불법 행위를 저지하기 위해 고안되었습니다. 본 강령은 직원뿐 아니라 일반 대중도 우리가 스스로 정한 기준을 알고 있음을 확신시키는 데 중요합니다. 모든 직원은 윤리 강령 준수에 대해 개인적으로 책임이 있으며 규정 준수가 실패하면 징계 조치가 취해질 수 있으며 여기에는 해고 및 관련 정부 기관 및 기타 적절한 규제 기관에의 회부가 포함될 수 있습니다. 윤리 강령에서 구체적으로 다루어지지 않은 행동 강령과 관련하여 직원은 상사 나 법률 또는 준법 감시 부서의 적절한 대리인과상의하도록 지시 받았지만 궁극적으로 그들은 올바른 판단을 사용하고 정신, 원칙 및 가치에 대해 설명합니다.


준거법 & amp; 규정.


FXCM의 목표는 고객에게 최고의 가치와 고객 서비스를 제공하고 외환 거래 경험을 극대화하는 것입니다. 이러한 목표에도 불구하고 회사는 법률 및 규정 준수를 이익보다 높게 책정합니다. 우리의 사업 활동에서 항상 관련 법규를 준수해야합니다.


Forex Capital Markets Limited는 런던의 Financial Conduct Authority (FCA)에 등록되어 있으며 회사 등록 번호는 217689입니다. FCA의 승인 발효 일은 2003 년 5 월 27 일입니다.


FXCM LTD의 계열사는 호주 증권 투자위원회 (ASIC)가 발행 한 호주 금융 서비스 라이센스 (Number 309763)를 보유하고 있으며 ASIC을 보유한 ARBN은 121934432입니다. 파리에서 FXCM France는 Autorité de Contrôle Prudentiel (ACP ).


핵심 윤리적 가치.


FXCM은 우리의 성공이 회사의 평판에 대한 명성과이 신뢰도가 얻은 대중의 신뢰와 확신을 기반으로한다는 것을 깨닫습니다. 우리는 고객의 이익을 존중하고 약속을 존중하며 우리가 제공 할 수있는 것만을 약속합니다.


FCA에 등록 된 회사의 일반적인 요구 사항은 대중과의 커뮤니케이션이 기망적이고 오도하지 않을 수 있다는 것입니다. FXCM은 진실성에 대한 긴급함이 규정 준수의 엄격함에서 비롯된 것이 아니라고 믿습니다. 오히려 투자자 보호 강화라는 철학 때문에 우리는 고객의 커뮤니케이션 및 판촉물이 진실되고 완벽하도록 보장하기 위해 모든 노력을 기울이고 있습니다. 정확하고 완전한 정보는 투자자가 현명한 결정을 내릴 수있게하며, 따라서 우리의 진술은 혼란이나 오도되지 않도록 고안되었습니다.


FXCM은 우리가 다른 사람들이 대우를받는 것과 같은 방식으로 거래하는 사람들을 치료하기 위해 최선을 다합니다. 우리는 일관되고 비 차별적 인 방법으로이 접근법을 적용합니다. 최대 규모의 기관 투자가부터 가장 작은 계좌 보유자까지


우리는 전반적인 이해를 돕기 위해 적극적으로 경쟁하지만, 우리는 공정하고 윤리적이며 적용 가능한 모든 법률과 규정뿐만 아니라이 행동 강령에 구현 된 가치와 원칙을 완벽하게 준수합니다.


우리의 성공의 역사는 정직한 비즈니스 경쟁을 통해 달성되었습니다. 우리는 불법적이거나 비 윤리적 인 사업 관행을 통해 경쟁 우위를 추구하지 않습니다. 우리는 고객, 서비스 제공 업체, 다른 회사 및 개인 동료와 공정하게 대처하기 위해 노력합니다. 우리는 조작, 은폐, 특권 정보의 남용, 중대한 사실의 허위 진술 또는 기타 불공정 한 행위를 통해 누군가의 불공정 한 이익을 취하는 것에 반대합니다.


책임.


FXCM은 고객, 직원, 서비스 제공 업체, 정부 기관, 규제 기관, 기타 회사, 언론 및 사회에 대한 약속과 책임에 부응하는 역사를 가지고 있습니다. 고객에게 우리는 고객의 요구에 따라 효율적이고 혁신적인 방식으로 제품과 서비스를 제공하기 위해 최선을 다하고 있으며 가격과 품질 측면에서 빠르고 안정적이며 편리하고 가치있는 거래 환경을 제공합니다. 직원에게 전문적이고 공동 작업 환경에서 도전적인 직책을 제공하고 성과 중심의 전문성 개발을위한 동등한 기회를 제공합니다. 서비스 제공 업체에게 상호 이익이되는 관계를 구축하는 동시에 프로세스의 윤리 강령을 홍보합니다. 규제 당국자는 모든 관련 법률, 규칙, 규제 및 훌륭한 사업 관행을 엄격하게 준수하고 준수하기 위해 노력합니다. 우리는 이익을 위해 법률 및 규정 준수를 희생하지 않습니다. 오히려 우리는 당국과 규제 기관에 투자자 보호라는 공통의 목표에 대한 협력과 지원을 제공합니다. 다른 회사들에게 우리는 존경받는 비즈니스 관행에 헌신하고 우수한 제품과 서비스를 제공함으로써 경쟁합니다. 미디어에 우리는 정확하고 객관적인 비즈니스 범위를 제공하는 데있어 지원을 제공합니다. 사회 구성원으로서, 우리는 사회, 자선, 교육, 인도주의 및 문화적 목적에 헌신하는 많은 조직과 기관에 대한 지원을 제공합니다. 우리는 책임 있고 법을 준수하는 사회 구성원으로 남을 것을 약속합니다.


능력.


FXCM은 온라인 통화 시장에서 업계 선두 주자로서의 탁월한 외환 상품 및 서비스 개발에 엄청난 시간, 에너지 및 비용을 투자합니다. 결과적으로, 우리의 거래량은 업계에서 비교할 수없는 수준이며, 글로벌 은행, 금융 기관 및 기타 시장 업체를 포함한 세계 최대 유동성 공급 업체와의 강력한 체결 관계를 구축 할 수있게되었습니다.


우리는 직원 개개인의 혁신과 경험을 중요하게 생각합니다. 임원 및 직원은 외환 시장에서 풍부한 경험을 보유하고 있으며 많은 사람들이 업계 초기부터 온라인 외환 시장의 개척자로 참여해 왔습니다. 우리는 우리 분야에서 독보적 인 자격을 갖추고 있습니다.


신뢰할 수 있음.


신뢰성은 FXCM과 우리가 제공하는 제품 및 서비스의 특징입니다. 회사는 영업, 거래, 관리 및 기술 지원이 포함 된 24 시간 다국어 지원 네트워크를 일주일에 7 일 제공합니다. 우리의 목표는 고객이 우리에게 의존 할 수 있다는 지식에 안도의 마음을 제공하여 고객이 개별 투자 전략에 더 많은 관심을 기울일 수있게 해드립니다.


핵심 전문 가치 : 비즈니스 관행.


규정 준수.


FXCM은 내외부에 관계없이 모든 관련 법률, 규칙, 규정, 정책 및 표준의 중요성을 인식하고 준수합니다. 우리는 엄격한 관리 원칙과 일류의 통제 및 준수 환경에 전념하고 있습니다. 등록 된 FCA 회사 인 FXCM LTD는 자본 적정성 또는 금융 자원 요구 사항을 포함한 엄격한 재무 표준을 준수해야합니다. 우리는 또한 국내외의 규제 기관에 정기적으로 재무 보고서를 제출해야합니다. 이러한 표준은 FCA에 의해 엄격하게 집행되며, FCA는 훌륭한 회사에 대한 권리와 위반에 대한 규제 상태를 종결시킬 권리가 있습니다.


클라이언트 돈.


소매로 분류 된 고객이 입금 한 고객 돈은 FCA 고객 돈 규칙에 따라 FXCM Ltd와 분리됩니다.


실사.


FXCM은 고객을 아는 데 필요한 실사를 실시하고 모든 관련 법률, 규칙 및 규정에 따라 거래를 수행합니다. FXCM은 고객 신원 확인 프로그램 (고객 신원 파악)을 채택하여 당사에 계좌를 개설 한 사람을 정확하게 식별하는 정보를 입수하고 확인하고 기록하는 절차를 문서화합니다. 모든 직원은 고객 신원 확인 프로그램 및 고객의 고객 정책 및 절차를 준수해야합니다.


통신.


우리 커뮤니케이션의 정보가 완전하고 공정하며 정확하고 적시에 이해할 수있는 FXCM의 정책입니다. 이 정책은 정부 기관, 규제 기관, 직원, 고객 및 미디어와의 커뮤니케이션에 적용됩니다. 공시 프로세스에 참여한 모든 직원 (상위 관리자 포함)은 본 방침을 조장하는 데 책임이 있습니다. 특히, 이러한 개인은 적용 가능한 공개 요건을 숙지해야하며, 우리의 독립적 인 감사인을 포함하여 회사 내부에서든 외부에서든 다른 사람들에게 고의적으로 허위 진술, 생략 또는 타인의 허위 진술 또는 생략을해서는 안됩니다. 우리의 공개 프로세스에 대한 감독 역할을 수행하는 사람들은 부지런히 업무를 수행해야 할 의무가 있습니다.


책 & amp; 기록.


FXCM은 고객 계정에 대한 모든 거래 및 의무를 완전하고 정확하며 적시에 기록합니다. 우리는 고객 계좌 기록의 신뢰성 및 적절성을 보장하기 위해 고안된 내부 회계 관리 시스템과 고객이 생성하는 규제 보고서를 유지 관리합니다. 우리는 적용 가능한 법률 및 규정에서 요구하는 기간 동안 기록을 유지합니다.


FXCM은 운영 프로세스를 보완하고 관련 회계, 내부 회계 관리 또는 감사 문제를 식별하고 해결하는 데 도움이되는 독립적 인 강력한 내부 및 외부 감사 프로세스에 전념합니다. 우리의 관리자는 감사원과 협력하여 효율적이고시기 적절한 방법으로 솔루션에 도달하고 구현합니다.


기밀 유지.


FXCM은 기밀 및 민감한 정보의 전송을 가능한 한 알기 쉽게 회사 외부에서 통제 및 모니터링 할 수있는 적절한 수단을 유지합니다. 우리는 고객에게 서비스를 제공하거나, 고객의 요청에 따라 또는 법률에 의해 요구되는 경우가 아니면 우리의 비즈니스, 고객 또는 직원에 관한 비공개 정보를 의도적으로 공개하지 않습니다.


투명도.


FXCM은 공정성, 상호 존중 및 전문성을 바탕으로 고객 및 타인과 공개적이고 투명한 대화를 유지하기 위해 노력합니다.


위기 관리.


FXCM은 고객이 의식적이고 규율 있고 지능적인 위험을 감수하도록 권고합니다. 우리는 우리가 노출되어있는 위험을 감시, 통제 및 관리하기위한 도구, 절차 및 관리 승인 프로세스뿐 아니라 적절한 법적 및 규제 프레임 워크를 준수하는 원칙을 준수합니다.


자금 세탁 방지.


돈세탁은 개인이나 기업이 사기, 절도, 마약 밀매 또는 다른 범죄와 같은 불법적 인 활동으로 인한 수익금의 출처와 소유권을 숨기려고 시도하는 과정입니다. 돈세탁은 합법적으로 파생 된 기금을 사용하여 테러 자금을 조달하는 것을 포함 할 수 있습니다. 외환 시장과 관련된 금융 상품 및 거래 등 다양한 금융 상품 및 거래가 자금 세탁 계획에 포함될 수 있습니다. 따라서 우리는 회사가 그러한 활동을위한 수단으로 사용될 수 없도록 공격적입니다. 자금 세탁은 형사 범죄이며 가해자 및 / 또는 촉진자가 투옥 및 벌금을 비롯한 실질적인 형사 및 민법 제재를받을 수 있습니다.


자금 세탁 방지법 및 규제 준수를 위해 FXCM은 자금 세탁 또는 기타 의심스러운 활동을 탐지, 방지 및보고하기위한 정책 및 절차를 시행했습니다.


지속적인 개선.


이 윤리 강령은 FXCM에 법적 의무를 부과하지 않으며 직원이나 타인에게 법적 권리를 부여하지 않으며 우리의 과거 성과를 적극적으로 검토하고 여기에 포함 된 원칙과 가치를 고수하기 위해 노력합니다.


핵심 전문 가치 : 고용 관행.


직원 우수성에 대한 FXCM의 약속 & amp; 평등 한 기회.


FXCM은 뛰어난 인재를 유치, 개발 및 유지할 수있는 전문적인 환경을 조성하고 유지하기 위해 노력합니다. 우리는 인종, 국적, 조상, 성별, 성적 취향, 종교, 나이, 신체 장애, 건강 상태 또는 임신과 관계없이 평등 한 기회를 제공합니다. 우리는 어떠한 형태의 불법 차별, 괴롭힘, 보복 또는 보복도 용납하지 않을 것입니다. 직원들은 우리의 완전한 괴롭힘 정책 및보고 절차에 대해 직원 매뉴얼을 참조하도록 지시받습니다.


경쟁 보상 시스템.


FXCM은 상응하는 경쟁 보상 시스템 및 본 행동 강령에 명시된 가치와 원칙 준수뿐만 아니라 전반적인 노력에 개인적인 기여를 고려한 정기적 인 공정하고 객관적인 평가를 통해 성과 기반 문화를 제공합니다. 우리의 파트너 및 관리자는 모든 직원이 관리에 쉽게 액세스 할 수 있도록 개방형 정책을 유지합니다.


위반.


우리는 본 행동 강령 위반이 있었는지 여부를 평가하고 위반 한 경우 위반자 및 기타 위반 행위자와 관련된 징계 조치를 취해야하는지 여부를 결정합니다. 징계 조치에는 상담, 구두 또는 서면 견책, 경고, 집행 유예, 강등, 보상금 삭감, 고용 종료, 배상 및 법적 조치가 포함될 수 있지만 이에 국한되지는 않습니다.


우리는 특정 제한된 상황에서 윤리 강령의 적용을 포기할 수 있습니다. 윤리 강령 조항의 면제는 예외적 인 경우에만 경영진의 검토를 거쳐 부여 될 수 있습니다. 권리 포기가 있다고 믿는 직원은 법률 고문 및 / 또는 최고 준법 감시인 (Chief Compliance Officer)과 문제에 대해 논의하도록 지시받습니다.


직원의 책임.


응낙.


각 FXCM 직원은 본 법규에서 구현 된 원칙과 가치를 비롯하여 모든 법률, 규칙 및 규정뿐만 아니라 FXCM의 내부 정책을 준수 할 책임이 있습니다. 이러한 책임에는 법률, 규칙, 규정, 지침, 매뉴얼 및 직무와 관련하여 신흥 최고의 비즈니스 관행을 숙지하고 능력을 최대한 발휘하여 수행하는 것이 포함됩니다.


CLIENT FOCUS.


우리는 고객 서비스 분야의 다른 회사들과 자신을 구별하기 위해 적극적으로 노력합니다. 우리는 직원들이 고객 중심의 접근 방식을 육성하고 고객에게 최대한의 예의와 전문성 및 존중을 제공 할 것을 기대합니다.


우리는 직원들이 팀워크를 포용하고 공통의 목표를 달성하기위한 최선의 노력을 기울일 것을 기대합니다.


우리는 직원들이 성실하고 정당한주의와 능력, 신뢰와 근면으로 항상 중요한 사실을 잘못 설명하지 않고 항상 행동해야한다고 생각합니다.


기밀 유지.


서비스 과정에서 직원은 고객, 거래 관행, 시스템, 마케팅 또는 전략 계획, 수수료 및 수익 및 FXCM 또는 고객이 독점적으로 생각한 기타 지식에 관한 정보에 액세스 할 수 있습니다. 종업원은 허가 된 업무 목적이나 법적 명령이있는 경우를 제외하고 FXCM에 근무 중이거나 고용 된 후 그러한 정보를 공개하거나 사용할 수 없습니다. 여기에는 FXCM이 개발 한 독점 소프트웨어뿐만 아니라 모든 컴퓨터 시스템에 저장된 정보가 포함됩니다.


기밀 정보를 보유하고있는 모든 직원은 해당 정보를 기밀로 유지하고 알기 쉽게 내부적으로 만 공개해야합니다. 직원은 기밀 정보에 신중해야하며 제 3 자의 해석이나 사용에 취약한 방식으로 기밀 사항을 전달하지 않아야합니다.


관심의 상충.


개인적 이익 (금융 또는 기타)과 회사의 이익 사이에서 선택을 할 때 개인적 이해 상충이 발생합니다. 이해 상충은 회사의 완전성에 대해 의문의 여지가 있습니다. 따라서 회사에 대한 직원의 서비스는 개인적인 이익과 이익에 종속되지 않을 수 있습니다. 모든 직원은 회사의 최선의 이익을 위해 행동해야합니다. 개인의 이익이나 가족 또는 개인적인 관계로 인해 객관성에 의문을 가질 수있는 직위의 직원은 상사 또는 법무 또는 준법 감시 부서의 적절한 대표자에게 자문을 구해야합니다. 유사하게, 개인적 이해 상충을 초래할 것으로 합리적으로 예상 될 수있는 중대한 거래 또는 관계를 인식하는 직원은 즉시 해당 문제를 상사 또는 법률 또는 준법 감시인과상의해야합니다.


바깥 쪽 고용.


회사 외부의 다른 활동에 대한 고용 및 참여는 FXCM 직원으로서의 개인의 의무를 방해 할 수 있습니다. FXCM 이외의 사업체의 이사, 수탁자 또는 임원 (유료, 미 지불, 선출, 임명 또는 기타)으로서의 직원에 의한 서비스는 법률 또는 준법 감시 부서의 서면 승인이 필요합니다. 특정 허가가 부여되지 않은 한 외채 업계의 다른 회사, 특히 고객과의 이사회 또는 자문위원 임원의 서비스는 허용되지 않습니다.


내부자 거래.


모든 이사, 임원 및 직원은 다음을 금합니다.


비공개 정보 (401 (k) 플랜과 같은 종업원 급여 플랜을 통해 보유 된 유가 증권 거래 포함)을 보유하고있는 경우 언제든지 FXCM의 증권을 매매 할 수 있습니다. 회사의 이사, 임원 또는 직원의 고용 또는 관계의 결과로 얻은 중요하고 비공개적인 정보를 보유하고있는 경우 다른 어느 시점 에든 다른 회사의 유가 증권을 매매하거나 판매하는 행위 친척, 친구, 공동 거주자 또는 사업 동료를 포함하여 다른 사람에게 중요 비공개 정보를 공개 한 후 유가 증권을 거래하거나 정보와 관련된 추가 소송 ( "팁") 또는 소문에 관한 정보를 전달하는 행위 - 공공 정보; 단기 투자 활동 또는 FXCM 증권의 "당일 거래"참여; FXCM의 유가 증권의 "단기 매도"(즉, FXCM의 유가 증권 매각을하지 않고 그러한 유가 증권을 차입하여 납품하는 행위); 헤지 목적을 포함하여 풋, 콜, 옵션 또는 유사한 회사 기반의 파생 상품을 매매하는 행위.


일반적으로 투자자가 효과적으로 투자자에게 유용하지 않은 경우 정보는 "비공개"이며 합리적인 투자자가 매수, 매도 또는 매수 결정을 내리는 데 중요하다고 생각할 가능성이 큰 정보는 "중요"합니다. 보안을 유지하거나 보안의 시장 가격에 중요한 영향을 미칠 가능성이있는 부분. 양수 및 음수 정보는 모두 중요 할 수 있습니다. 철저한 목록을 작성할 수는 없지만 다음 항목에 관한 정보는 중요한 것으로 간주됩니다.


분기 별 또는 연간 결과; 귀걸이 견적에 대한 지침 및 추후에 그러한 지침을 확인하는 것; 합병, 인수, 공개 매수, 합작 투자 또는 자산 변경; 새로운 제품 또는 발견; 중요한 계약의 취득 또는 손실을 포함하여 고객 또는 공급자에 관한 개발; 통제 또는 관리의 변화; 보상 정책의 변화; 독립적 인 공인 회계사의 변경 또는 회사가 더 이상 그러한 회사의 보고서에 의존하지 않을 것이라는 통지; 독립적 인 공인 회계사의 변경 또는 회사가 더 이상 그러한 회사의 보고서에 의존하지 않을 것이라는 통지; 증권 유가 증권의 매매, 환매 계획, 주식 분할, 유가 증권의 공개 또는 비공개 판매, 배당금의 변경 및 증권 보유자의 권리 변경과 같은 회사 유가 증권에 관한 금융 및 기타 사건 중요한 상각. 중대한 소송; 파산, 기업 구조 조정 또는 관리.


"유가 증권"이란 용어는 폭넓게 해석되어야하며 주식, 우선주, 채권, 채권 및 채권과 같은 채권, 풋, 콜, 옵션 및 기타 파생 상품을 포함하지만 이에 국한되지는 않습니다.


위의 규칙은 영국 또는 해외에 상관없이 모든 임원, 임원 및 직원에게 적용됩니다. 이러한 규칙을 위반하면 FXCM과 이사, 임원 및 직원이 형사 및 민사 처벌을받을 수 있습니다. 또한 위에 열거 된 금지 된 거래에 관여하는 이사, 임원 및 직원은 즉시 해지 될 수 있습니다. 본 강령의 대상자는 위의 규칙을 간접적으로 위반하지 않을 수 있습니다. 따라서 귀하는 가족 구성원이 취할 수없는 행동을 취할 수 없다고 가정해야합니다.


FXCM 그룹 (총칭하여 "FXCM 그룹"또는 "FXCM")은 "FXCM 그룹의 증권 거래에 관한 정책 및 절차"라는 증권 거래 정책을 이사, 집행 임원 및 출입 직원이 채택했습니다. 각 이사, 집행 임원 및 접근 직원 (그러한 정책 및 절차에 정의 된대로)은 그러한 방침과 절차를 전체적으로 읽고 추가 지침을 주기적으로 참조해야합니다.


거래의 타당성에 대해 의심이가는 경우 FXCM 또는 기타 유가 증권의 매매를 수행하기 전에 법률 고문 사무소에 조언을 구해야합니다.


정직하고 공정한 거래.


우리는 직원들이 성실하고 정당한주의와 능력, 신뢰와 근면으로 항상 중요한 사실을 잘못 설명하지 않고 항상 행동해야한다고 생각합니다.


각 직원은 회사의 고객, 경쟁사, 공급 업체 및 직원을 다루기 위해 노력합니다. 직원은 조작, 은폐, 특권 정보의 남용, 중대한 사실의 허위 진술 또는 기타 불공정 한 행위를 통해 타인을 부당하게 이용하지 않아야합니다.


뇌물, 킥백 또는 다른 형태의 지불은 뇌물에 대한 잠재적 민사상 또는 형사상의 책임으로 사업을 획득하거나 유지하거나 기타 유리한 행동을 취할 목적으로 직접 또는 간접적으로 또는 누구에게나 행해져 야합니다.


FXCM OPPORTUNITIES.


이사, 임원 및 직원이 (i) 회사 자산, 정보 또는 직위의 사용을 통해 발견 된 기회를 스스로 취하거나 (ii) 회사 자산, 정보 또는 개인적 이익을 위해 지위를 사용할 수없는 것은 회사의 정책입니다. 또한 직원은 회사와 직접 또는 간접적으로 경쟁 할 수 없습니다. 직원은 회사가 정당한 이익을 얻을 기회가있을 때이를 진척해야 할 의무가 있습니다.


FXCM 자산의 보호 및 적절한 사용.


절도, 부주의 및 낭비는 회사의 수익성에 직접적인 영향을 미칩니다. 직원들은 회사 자산을 보호하고 효율적인 사용을 보장해야 할 의무가 있습니다. 회사 자산은 합법적 인 사업 목적으로 만 사용해야하며 이사, 임원 및 직원은 도난, 손상 또는 오용을 방지하기위한 조치를 취해야합니다.


회사 자산에는 특허, 저작권, 상표 / 브랜딩, 비즈니스 및 마케팅 계획, 급여 정보 및 미 발표 된 재무 데이터 및 보고서와 같은 지적 재산이 포함됩니다. 이 정보의 무단 사용 또는 배포는 회사 정책을 위반하는 것입니다.


코드 및보고 위반에 관한 질문.


특정 상황에서 최선의 행동 방침에 의문이 생기면 직원들은 상사와상의하는 것이 좋습니다. 윤리 강령 및 그 적용 가능성에 관한 질문은 귀하의 상사 또는 법률 또는 준법 감시 부서에 직접 문의 할 수 있습니다.


법률, 규칙, 규정 또는 규범 위반에 대한보고가 관련 감독자 및 법무 및 준법 감시 부서의 적절한 대표자에게 직접 이루어 지도록하거나 적절한 경우 상위 수준의 경영진에게 직접 문의하는 것이 좋습니다. 임원 및 직원의 보고서는 기밀로 익명으로 작성 될 수 있습니다. 이사, 고령 근로자 및 임원이 위반 한 경우, 해당 보고서는 법률 또는 준법 감시 부서의 적절한 대표자에게 제출해야합니다.


FXCM의 내부 고발 정책에 따라 모든 직원은 자신의 재량으로 감사위원회, 법률 고문 또는 회사의 윤리 및 준법 핫라인에 공개적으로, 기밀로 또는 익명으로 (i) 의심스러운 회계, 내부 회계 관리 또는 감사 문제; (ii) 해당 법적 및 규제 요구 사항 또는 강령을 준수하지 않는 경우; (iii) 선의로 의심스러운 회계, 내부 회계 관리 또는 감사 문제에 대한 혐의를 제기 한 직원 및 기타 사람에 대한 보복.


FXCM, 서한 : 감사위원회 또는 법률 고문, 55 Water St., 50th Floor, New York, NY 10041; 언제든지 (877) 882-3925 번으로 전화하십시오. 또는 iwf. tnwgrc / fxcm에 액세스하여 메시지를 제출하십시오.


기타 이해 관계자는 감사위원회, 법률 고문 또는 회사의 윤리 및 규정 준수 핫라인에 의심스러운 회계, 내부 회계 관리 또는 기타 감사 문제, 법적 진술 또는 보복 행위에 관한 문제를보고 할 수 있습니다. 그러한 보고서에는 보고서를 제출 한 사람의 이름이 수반되어야합니다.


모든 보고서는 투기 적 또는 결론적 인 것이 라기보다는 사실적이어야하며 적절한 평가가 가능하도록 가능한 한 구체적인 정보를 포함해야합니다. 또한 모든 보고서에는 위반 혐의가있는 개인의 이름, 위반 사실, 위반자가 위반 사실을 알게 된 방법, 이전에 수행 한 조치 등 조사 개시를 뒷받침 할 수있는 충분한 확증 정보가 포함되어 있어야합니다 신고자가 취한 조치, 위반으로 인해 피해를 입거나 피해를 입을 수있는 사람, 위반의 결과로 회사에보고 또는 손실이 발생할 가능성을 가능한 한 추정합니다.


위의 핫라인과 웹 사이트는 외부 독립 서비스 제공 업체가 관리하며 회사의 직원 또는 기타 이해 관계자가 보고서를 작성할 수 있습니다. 직원은 익명으로 기밀로 보고서를 제출할 수 있으며 이름을 밝힐 필요는 없습니다.


위의 핫라인과 웹 사이트 서비스 제공 업체는 각 발신자에게 보고서 (후일에 발신자가 제공하는 추가 정보 포함)에 대한 절차를 설명합니다.


회사는 선의로 작성된 보고서에 대해 이사, 임원 또는 직원에 대한 보복을 명시 적으로 금지합니다.


위험 경고 : 당사의 서비스에는 증거금으로 거래되고 예치 된 금액을 초과하는 손실 위험을 갖는 제품이 포함됩니다. 제품이 모든 투자자에게 적합하지 않을 수 있습니다. 관련된 위험을 완전히 이해했는지 확인하십시오.


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고위험 투자 고지 : 마진에 대한 외환 / CFD 거래는 높은 위험도를 지니 며 예금을 초과하여 손실을 견딜 수 있기 때문에 모든 투자자에게 적합하지 않을 수 있습니다. 레버리지가 당신에게 불리하게 작용할 수 있습니다. 이 제품은 소매 및 전문 고객을 대상으로합니다. 현지 법률 및 규정에 의해 부과 된 특정 제한 사항으로 인해 독일 거주 고객은 기탁 된 자금을 완전히 상실 할 수는 있지만 기탁 된 기금을 초과하는 후속 지급 의무가 적용되지 않습니다. 시장과 거래와 관련된 모든 위험을 알고 충분히 이해하십시오. FXCM 그룹 (집합 적으로 "FXCM 그룹") 내의 모든 EU 지점, FXCM Australia Pty. Limited, 전술 한 회사의 계열사 또는 다른 회사를 포함하여 Forex Capital Markets Limited가 제공하는 제품을 거래하기 전에 재정 상황 및 경험 수준. FXCM Australia Limited ( "FXCM AU") (AFSL 309763)가 제공하는 제품을 교환하기로 결정한 경우, 금융 서비스 안내서, 제품 공개 성명 및 사업 조건을 읽고 이해해야합니다. FXCM 그룹은 투자 조언으로 의도되지 않은 일반적인 논평을 제공 할 수 있으며 그러한 것으로 해석되어서는 안됩니다. 별도 재무 고문의 조언을 구하십시오. FXCM Group은 오류, 부정확 또는 누락에 대해 어떠한 책임도지지 않습니다. 본 자료에 포함 된 정보, 텍스트, 그래픽, 링크 또는 기타 항목의 정확성, 완전성을 보증하지 않습니다. 추가 조치를 취하기 전에 FXCM 그룹 웹 사이트의 이용 약관을 읽고 이해하십시오.


Forex Capital Markets Limited (이하 ​​"FXCM LTD")는 FXCM 그룹 ( "FXCM Group"으로 통칭) 내의 운영 자회사입니다. 이 사이트의 "FXCM"에 대한 모든 언급은 FXCM 그룹을 나타냅니다.


Forex Capital Markets Limited는 금융 행위 감독 기관 (Financial Conduct Authority)에 의해 영국에서 승인되고 규제됩니다. 등록 번호 217689.


세법 : 귀하의 금융 도박 활동에 대한 영국의 세법은 귀하의 개인적인 상황에 따라 다르며 향후 변경 될 수 있으며 다른 관할 지역에서는 다를 수 있습니다.


저작권 및 사본; 2017 Forex Capital Markets. 판권 소유.


영국 및 영국에 법인 설립 웨일즈 No.04072877 위 ​​등록 사무실.


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비즈니스 윤리 강령 및 이사,


임원 & amp; 직원 행동.


소개.


FXCM ( "FXCM")은 최고의 신뢰와 신뢰를 유지하기 위해 노력합니다. FXCM은 공평성, 정직성 및 정직성에 대한 명성을 얻었으며이를 회사의 가장 중요한 자산으로 간주합니다. 우리의 명성은 직원의 높은 수준의 윤리적 행동 및 전문성에 대한 직원의 의무 수행에 달려 있으며, 직원의 성취에 대한 역사는 가능하지 않았을 것입니다.


기업 윤리 강령 및 직원 행동 강령 (이하 "강령")은 회사, 관리자 및 직원을 위해 설정 한 공통 기준에 대한 요약을 제시합니다. 윤리 강령은 그것이 구현 한 가치와 원칙을 장려하고 불법 행위를 저지하기 위해 고안되었습니다. 본 강령은 우리 직원들이뿐만 아니라 대중이 우리가 스스로 설정 한 기준을 알고 있음을 보장하는 데 중요합니다. 모든 직원은 윤리 강령 준수에 대한 개인적 책임이 있으며, 규정 준수가 실패하면 징계 조치가 취해질 수 있습니다. 여기에는 해고 및 적절한 정부 당국 및 기타 적절한 규제 기관에의 회부가 포함될 수 있습니다. 윤리 강령에서 구체적으로 다루어지지 않은 행동 강령과 관련하여 직원은 상사 나 법률 또는 준법 감시 부서의 적절한 대리인과상의하도록 지시 받았지만 궁극적으로 그들은 올바른 판단을 사용하고 정신, 원칙 및 가치에 대해 설명합니다.


준거법 & amp; 규정.


FXCM의 목표는 고객에게 최고의 가치와 고객 서비스를 제공하고 외환 거래 경험을 극대화하는 것입니다. 이러한 목표에도 불구하고 회사는 법률 및 규정 준수를 이익보다 높게 책정합니다. 우리의 사업 활동에서 항상 관련 법규를 준수해야합니다.


FXCM Markets Limited (이하 ​​"FXCM Markets")는 FXCM Group의 직접 운영 자회사입니다. FXCM 시장은 규제를받지 않으며 FCA의 관할하에 있습니다.


FXCM Markets의 계열사는 영국의 Financial Conduct Authority ( "FCA")로부터 라이센스를 받았습니다.


핵심 윤리적 가치.


FXCM은 우리의 성공이 회사의 평판에 대한 명성과이 신뢰도가 얻은 대중의 신뢰와 확신을 기반으로한다는 것을 깨닫습니다. 우리는 고객의 이익을 존중합니다. 우리는 약속을 존중하며, 우리가 제공 할 수있는 것만을 약속하는 데 솔직합니다.


FXCM은 일반 대중과의 의사 소통이 허위이거나 오도하지 않을 수 있으며 오도되거나기만적인 부정직 한 행동이나 행동을해서는 안됩니다. FXCM은 진실성과 정직에 대한 긴급함이 규정 준수의 엄격함에서 비롯된 것이 아니라고 믿습니다. 오히려 투자자 보호 강화라는 철학 때문에 우리는 고객의 커뮤니케이션 및 판촉물이 진실되고 완벽하도록 보장하기 위해 모든 노력을 기울이고 있습니다. 정확하고 완전한 정보는 투자자가 현명한 결정을 내릴 수있게하며, 따라서 우리의 진술은 혼란이나 오도되지 않도록 고안되었습니다.


FXCM은 우리가 다른 사람들이 대우를받는 것과 같은 방식으로 거래하는 사람들을 치료하기 위해 최선을 다합니다. 우리는 일관되고 비 차별적 인 방법으로이 접근법을 적용합니다. 최대 규모의 기관 투자가부터 가장 작은 계좌 보유자까지


우리는 전반적인 이해를 돕기 위해 적극적으로 경쟁하지만, 우리는 공정하고 윤리적이며 해당 법규뿐만 아니라 본 행동 강령에 구현 된 가치와 원칙을 완벽하게 준수하는 방식으로 노력합니다.


우리의 성공의 역사는 정직한 비즈니스 경쟁을 통해 달성되었습니다. 우리는 불법적이거나 비 윤리적 인 사업 관행을 통해 경쟁 우위를 추구하지 않습니다. 우리는 고객, 서비스 제공 업체, 다른 회사 및 개인 동료와 공정하게 대처하기 위해 노력합니다. 우리는 어떤 형태의 조작, 은폐, 특권 정보의 남용, 중대한 사실의 허위 진술 또는 기타 불공정 한 행위를 통해 다른 사람의 불공정 한 이익을 취하는 것에 반대합니다.


책임.


FXCM은 고객, 직원, 서비스 제공 업체, 정부 기관, 다른 회사, 언론 및 사회에 대한 약속과 책임에 부응하는 역사를 가지고 있습니다. To our clients, we are committed to providing our products and services in an efficient and innovative manner consistent with their needs, and we offer a trading environment that is fast, reliable, convenient, and valuable in terms of price and quality. To our employees, we offer challenging positions in a professional and collegial environment and equal opportunities for performance-based professional development. To our service providers, we seek to build mutually beneficial relationships, while promoting the Code's principles in the process. To our governing authorities, we strive to strictly observe and comply with all relevant laws, and standards of good business practice. We do not sacrifice legal compliance for the sake of profits; rather, we offer the authorities our cooperation and assistance toward the shared goal of investor protection. To other firms, we are committed to respectable business practices and to compete by providing superior products and services. To the media, we offer our support in providing accurate and objective coverage of our business. As a member of society at large, we offer our support to many organizations and institutions dedicated to social, charitable, educational, humanitarian, and cultural causes. We are committed to remaining a responsible, law-abiding corporate member of society.


Competence.


FXCM invests tremendous resources of time, energy, and expense into developing the superior forex products and services that have earned us widespread recognition as an industry leader in the online currency market. As a result, the trading volume for FXCM is virtually unrivalled in the industry, and has enabled us to build strong execution relationships with many of the world's largest liquidity providers which include global banks, financial institutions, and other market makers.


We value both innovation and experience in our personnel. Our executives and employees possess a wealth of experience in the foreign currency markets, and many have been involved as pioneers in online foreign exchange since the inception of the industry. We are uniquely qualified in our field.


신뢰할 수 있음.


Reliability is the hallmark of FXCM and the products and services we offer. The Company provides a 24-hour multilingual support network that includes sales, dealing, administrative, and technical support, whenever the forex market is open. Our goal is to give clients peace of mind in the knowledge that they can depend on us, thereby freeing them to dedicate more attention to their individual investment strategies.


Core Professional Values: Business Practices.


Regulatory Compliance.


While FXCM Markets is not regulated, FXCM Markets' affiliates are licensed by the Financial Conduct Authority ("FCA") in the United Kingdom. FXCM acknowledges the importance of all relevant laws, rules, regulations, policies and standards, whether internal or external. We are committed to strict management discipline and a first-class control and compliance environment.


실사.


FXCM conducts due diligence so that we can know our clients, and conduct our transactions in accordance with all applicable laws. FXCM has adopted a Client Identification Program, also known as the Know Your Client Policy, which documents our procedures on how we obtain, verify, and record the information of every individual who opens an account with FXCM. All employees are required to comply with the Client Identification Program and the Know Your Client policies and procedures.


Communication.


It is FXCM's policy that the information in our communications be full, fair, accurate, timely, and understandable. This policy applies to communications with government authorities, employees, clients, and the media. All employees involved in our disclosure process (including upper-level management) are responsible for complying with this policy. In particular, these individuals are required to maintain familiarity with applicable disclosure requirements, and they are prohibited from knowingly misrepresenting, omitting, or causing others to misrepresent or omit, material facts to others, whether within or outside the Company, including our independent auditors. Those engaged in a supervisory role over our disclosure process have an obligation to discharge their duties with diligence.


Books & Records.


FXCM records in a complete, accurate, and timely manner, all transactions and obligations on our client accounts. We maintain systems of internal accounting controls designed to ensure the reliability and adequacy of our client account records, and the reports they generate. We maintain records for the requisite period mandated by laws and, if applicable, by regulations.


FXCM is committed to an independent, robust internal and external audit process to supplement our operational processes. Regular audits help FXCM identify and address any relevant accounting, internal accounting controls, or auditing issues that may arise. FXCM's managers cooperate fully with our auditors to reach and implement solutions in an efficient and timely manner.


Confidentiality.


FXCM maintains appropriate instruments to control and monitor the transfer of confidential and sensitive information within and outside the Company. We do not deliberately disclose non-public information concerning our business, our clients or our employees, unless it is in connection to the delivery of services to our clients, upon request of our clients, or as required by law.


Transparency.


FXCM strives to maintain an open and transparent dialogue with our clients and others, based on fairness, mutual respect, and professionalism.


위기 관리.


FXCM advises clients to engage in conscious, disciplined, and intelligent risk taking. FXCM's risk management policies are guided by the principle of adherence to the appropriate legal frameworks as well as the instruments, procedures, and managerial approval processes we utilize to monitor, control, and manage the risks to which we are exposed.


Anti-Money Laundering and Counter-Terrorism Financing.


Money laundering is the process by which persons or businesses attempt to conceal the origin and ownership of the proceeds of illegal activity such as fraud, theft, drug trafficking, or and other crimes. Money laundering may also involve the use of legitimately derived funds to finance terrorism. Various financial products and transactions, including those related to the foreign exchange market, may be involved in money laundering schemes or financing terrorism. Accordingly, we are aggressive in ensuring FXCM is not used as a vehicle for such activity. Money laundering and financing terrorism are criminal offenses and can subject its perpetrators and/or facilitators to substantial criminal and civil sanctions, including imprisonment and fines.


To ensure compliance with anti-money laundering and counter-terrorism financing laws and regulations, FXCM has implemented policies and procedures to detect, prevent, and report money laundering and other suspicious activity.


Continuous Improvement.


While this Code neither creates legally binding obligations on FXCM, nor confers legal rights to our employees or others, we actively review our past performance and strive to adhere to the principles and values included herein.


Core Professional Values: Employment Practices.


FXCM's Commitments to Employee Excellence & Equal Opportunity.


FXCM seeks to create and maintain a professional environment designed to attract, develop, and retain outstanding people. We offer equal opportunities, irrespective of race, national origin, ancestry, gender, sexual orientation, religion, age, physical disability, medical condition, or pregnancy. We will not tolerate any form of unlawful discrimination, harassment, retaliation, or retribution. Employees are instructed to consult the Employee Manual for our complete harassment policies and reporting procedures.


Competitive Reward System.


FXCM offers a performance-based culture, with a corresponding competitive reward system and periodic fair and objective evaluations that take into account personal contribution to our overall efforts, as well as adherence to the values and principles set forth in this Code. Our partners and managers maintain an open-door policy designed to give each and every employee easy access to management.


Violations.


We assess whether violations of this Code have occurred and, if so, determine whether or not disciplinary measures should be taken against the violator and others involved in wrongdoing. Disciplinary measures may include, but are not limited to, counseling, oral or written reprimands, warnings, probation or suspension without pay, demotions, reductions in compensation, termination of employment, restitution, and legal action.


We may waive application of the Code in certain limited situations. Any waivers of Code provisions may be granted only in exceptional circumstances and only upon management review. An employee who believes that a waiver may be called for is instructed to discuss the matter with our General Counsel and/or Chief Compliance Officer.


Employee Responsibilities.


응낙.


Each FXCM employee is personally responsible to abide by all applicable laws, as well as the internal policies of FXCM, including the principles and values embodied in this Code. These responsibilities include being familiar with the applicable laws, guidelines, manuals, and require the implementation of best business practices in accordance with their duties and performing them to the best of their abilities.


Client Focus.


We actively seek to distinguish ourselves from other firms in the area of client service. We expect and encourage our employees to foster a client-focused approach, and to treat our clients with utmost courtesy, professionalism, and respect.


We expect our employees to embrace teamwork and to contribute their best efforts toward reaching common goals.


We expect our employees to act at all times in good faith, with due care, competence, honesty, credibility and diligence, and without any misrepresentation of material facts.


Confidentiality.


During the course of their service, employees may be provided access to information regarding our clients, trade practices, systems, marketing or strategic plans, fees and revenues, and other knowledge considered proprietary by FXCM or our clients. Employees are not permitted to disclose or use, either during or subsequent to their employment with FXCM, any such information they receive or develop, except for authorized business purposes or where legally mandated. This includes, but is not limited to, information stored on any computer system as well as proprietary software developed by FXCM.


Any employee who possesses confidential information has an important responsibility to keep that information confidential, and to disclose such information internally only on a need-to-know basis. Employees must be discreet with confidential information and avoid communicating confidential matters in ways that are susceptible to interpretation or use by third parties.


Conflicts of Interest.


Personal conflicts of interest arise when employees face a choice between their personal interests (financial or otherwise) and those of the Company. Conflicts of interest may call into question the Company's integrity as a whole. Accordingly, an employee's service to the Company may not be subordinated to personal gain or advantage. All employees are expected to act in the Company's best interest. Any employee in a position where his or her objectivity may be questioned because of an individual interest or family or personal relationship should consult his or her supervisor or an appropriate representative of the Legal or Compliance Departments. Similarly, any employee aware of a material transaction or relationship that could reasonably be expected to give rise to a personal conflict of interest should promptly discuss the matter with a supervisor and/or Legal or Compliance Officer.


Outside Employment.


Employment and participation in other activities outside the Company could interfere with an individual's duties as an FXCM employee. Service by any employee as a director, trustee, or officer (paid, unpaid, elected, appointed, or otherwise) of any business other than FXCM requires written approval from the Legal or Compliance Departments. Unless given specific permission, service by any employee on a board or in an advisory position with other firms in the foreign currency industry, and particularly with any of our clients, is prohibited.


Questions Regarding the Code and Reporting Violations.


Employees are encouraged to talk to their supervisors when in doubt about the best course of action in a particular situation. Any questions regarding the Code and its applicability may be directed to your supervisor or the Legal or Compliance Departments.


We encourage reporting of violations of laws, rules, regulations or the Code to be done directly to relevant supervisors and appropriate representatives of the Legal and Compliance Departments or, where appropriate, directly to higher levels of management. Reports by officers and employees may be made on a confidential, anonymous basis. In case of violations by directors, senior employees and officers, such reports should be made to an appropriate representative of the Legal or Compliance Departments.


Under FXCM’s Whistleblower Policy, any employee may, in his or her sole discretion, report to the Audit Committee, the General Counsel or to the Company’s Ethics and Compliance Hotline, openly, confidentially or anonymously (i) any questionable accounting, internal accounting controls or auditing matters; (ii) non-compliance with applicable legal and regulatory requirements or the Code; or (iii) retaliation against employees and other persons who make, in good faith, allegations of questionable accounting, internal accounting controls or auditing matters, in each case through any avenue available, including:


in writing to FXCM, Attn: Audit Committee or General Counsel, 55 Water St., 50th Floor, New York, NY 10041; by calling (877) 882-3925 at any time; or by accessing iwf. tnwgrc/fxcm and submitting a message.


Any other interested party may report to the Audit Committee, the General Counsel or to the Company’s Ethics and Compliance Hotline any issue regarding questionable accounting, internal accounting controls or other auditing matters, legal allegations or retaliatory acts, as set forth in the preceding paragraph. Any such report must be accompanied by the name of the person submitting the report.


All reports should be factual rather than speculative or conclusory, and should contain as much specific information as possible to allow for proper assessment. In addition, all reports should contain sufficient corroborating information to support the commencement of an investigation, including, for example, the names of individuals suspected of violations, the relevant facts of the violations, how the complainant became aware of the violations, any steps previously taken by the complainant, who may be harmed or affected by the violations, and, to the extent possible, an estimate of the misreporting or losses to the Company as a result of the violations.


The hotline above and website are managed by an outside, independent service provider and allow any employee or other interested party of the Company to make a report. Employees are able to submit a report on an anonymously and confidential basis and are not required to divulge their names.


The hotline above and website service provider will explain to each caller procedures for following up on the report (including the caller’s providing additional information at a later date).


The Company expressly prohibits retaliation against any director, officer or employee for reports made in good faith.


위험 경고 : 당사의 서비스에는 증거금으로 거래되고 예치 된 금액을 초과하는 손실 위험을 갖는 제품이 포함됩니다. 제품이 모든 투자자에게 적합하지 않을 수 있습니다. 관련된 위험을 완전히 이해했는지 확인하십시오.


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FXCM 정책.


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FXCM Markets은 Financial Conduct Authority 및 Australia Securities and Investment Commission를 포함하되 이에 국한되지 않는 다른 FXCM 주체를 관장하는 규제 감독의 대상이 아닙니다. FXCM Markets은 미국, 캐나다, 유럽 연합, 일본, 홍콩 또는 호주 거주자가 사용할 수 없습니다. FXCM Markets은 FXCM의 기업 문화의 기둥 인 높은 수준의 신뢰와 신뢰뿐만 아니라 윤리적 인 행동과 전문성에 대한 최고 수준을 유지하기 위해 노력합니다. FXCM은 공평성, 정직성 및 정직성에 대한 명성을 얻었으며이를 회사의 가장 중요한 자산으로 간주합니다. 우리의 명성은 직원의 높은 수준의 윤리적 행동 및 전문성에 대한 직원의 의무 수행에 달려 있으며, 직원의 성취에 대한 역사는 가능하지 않았을 것입니다. 자세한 내용은 당사에 문의하십시오.


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TheTreasurer.


Following public fury over Libor rigging, a working group has begun to piece together new international regulations for forex trading.


Fresh controls on wayward behaviour in the FX market are under construction, with the start of a special committee’s work to draw up a new code of conduct.


Unveiled in May at the Bank for International Standards, the Foreign Exchange Working Group (FXWG) met for the first time in late July to begin the process of drafting the code, which aims to avert further instances of global rate rigging and other types of forex corruption.


In a field where trade has no borders, the working group has been tasked with crafting a code that will apply internationally – while giving appropriate consideration to the circumstances of individual regions and nations.


With that remit in mind, the FXWG has harnessed the expertise of key figures at some of the world’s top central banks.


Reserve Bank of Australia assistant governor Guy Debelle is leading the group, while Simon Potter – executive VP at the Federal Reserve Bank of New York – will oversee the first of two, primary work streams: putting the code into words.


Chris Salmon, executive director for markets at the Bank of England, will focus on the second, main work stream of incentivising stakeholders to adopt the code.


“A single, global common code of conduct is a necessary goal for the FX industry,” said Debelle as his team got down to work. “The code will be principles-based rather than rules-based, and will provide guidance on what is – as well as what is not – appropriate behaviour for practitioners in the FX market.”


Speaking to the Telegraph on 23 July (INSERT LINK telegraph. co. uk/finance/bank-of-england/11756726/Forex-trader. ), Salmon stressed that, while the forex market’s psychology had changed following public fury over the Libor scandal – which culminated in fines of $5.7bn against five global banks – that new outlook would not steady the ship by itself, “because memories are short”.


Salmon added that, even though UK traders have been required to observe the Non-Investment Products (NIPs) Code as a contingency against lapses of professional judgement, its regulatory effects have fallen short.


In the spirit of his role on the working group, he said: “Although it is true to say the NIPs Code could have been better, actually a number of things that went wrong clearly didn’t comply with the code. So the underlying issue wasn’t the code, as much as lack of adherence to the code.”


The group will source stakeholders’ views on the new code’s creation via a Market Participants Group subcommittee, which will take in thoughts from the buy and sell sides of the market, and from FX infrastructure specialists.


Registered address: The Association of Corporate Treasurers, 69 Leadenhall Street, London EC3A 2BG.


Forex brokers must register.


The FSB has announced that codes of conduct to regulate dealings in foreign currency in terms of the Financial Advisory and Intermediary Services (FAIS) Act, 2002 will be published next week.


The FSB's FAIS manager of supervision, Wendy Hattingh, said the minister of finance last week gazetted regulations that paved the way for the registration of forex currency brokers.


“They may now apply for the required licence in terms of the FAIS Act, either directly to the FSB or to the Forex Investment Association.”


The codes of conduct will regulate the conduct of authorised financial services providers (FSPs) and their representatives involved in forex investment business.


'These codes of conduct apply to FSPs involved in certain foreign currency denominated investment instruments relating to forex trading, more specifically currency spot trading.


However, it does not include transactions in foreign exchange conducted under exchange control laws by authorised dealers and their bureaux de change, or commercial agencies,' Hattingh said.


Spot currency trading involves investing money on behalf of a client with a foreign clearing firm or foreign exchange service provider, and then trading on it after clearing such funds in terms of the relevant provisions of the exchange control laws.


FSPs dealing in foreign currency spot trading have never before been regulated. In terms of the FAIS Act, however, all FSPs need to have a licence to render financial services by 30 September 2004.


It was deemed necessary to include this activity in pursuit of consumer protection after the relaxation of exchange control regulations. Because of the nature of this activity, a specific code of conduct for this type of intermediary was drafted. Hatting said this was done after consultation with the Forex Investment Association and other role players.

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